برقراری ارتباط و تعامل بهتر با کاربران این روزها در هر کسبوکاری جزو اولین اولویتهای آن است چرا که با ایجاد حس مثبت در مخاطبان میتوان رضایت مشتریان را جلب کرد. برقراری تماس و پاسخگویی به تماسهای مخاطبان نیز جزو اصول بخش موفقیت مشتری و خدمات مشتری است , به همین دلیل تیم نکست پنل هفت روز هفته, ۲۴ ساعت شبانه روز پاسخگوی شما عزیزان هست.
برای ارتباط از طریق تیکت داخل سایت و یا شبکه زیر اقدام کنید
Telegram : https://t.me/Next_PanelSup
کاربران و نمایندگان محترم می توانند سوالات، مشکلات، پیشنهادات و انتقادات خود را در خصوص خدمات نکست پنل به آدرس پست الکترونیکی ( next.panelsup@gmail.com ) ارسال نموده و پاسخ لازم را دریافت نمایند.